Emre A.
Sağlık-Trafik Kazası-Fizik Tedavi-Borçlar
Sessiz olur gürültüsü suskunluğun!
Umutla yüreğim tanıştığından beri,
B/ekliyorum dünü günle.
Ümidi boyadım gökkuşağı ile,
Bilinmezlik en bilindik olgu hayatta,
Ve gönül insanın en telaşlı en tanıdık yeri.
Sessizlik, dalından kopan yaprağın salınışı rüzgarda, hasret kokan kavuşmalarda açılan kolların sarılışıdır. "Her şey vatan için" diye sınır boylarında Mehmetçiğin haykırışıdır. Ve sessizlik kulun dua dua Mevla’ya secde secde yakarışıdır.
Emre Kardeşimiz otuz yedisinde ikisi ikiz on iki ve üç yaş aralığında dört evlat babası. Bir buçuk yıl öncesine kadar bir gümrük firmasının iş takibi, evrak getir götürlerini yaparak karınca kararınca kazanıyor ve geçiniyordu. O gün yine firmanın evraklarını işlem için ilgili kurumlardan birine götürürken beton mikserinin kör noktasına denk gelip görmemesi sonucu sıkıştırdığı motosikletiyle kaza yaptı ve hem onun hem ailesi için zor günler başladı.
Az önce süreci ve yaşadıklarını anlatırken dikkat ettim de sık sık “ŞÜKÜR” dedi…”ÇOK ŞÜKÜR” ayağa kalkmam mucize denirken şimdi bastonla da olsa yürüyorum. Kazada kaburgaları kırılan, sol kolu parçalanan Emre Bey çok uzun süre uyutulduğu için özellikle bacaklarda kas kaybı oluşmuş. Bir süre özel hastanede fizik tedavi uygulanmış ama maliyeti kaldıramadığı için şimdi bir spor hocası ilgileniyor kendisiyle.
Bu süreçte hem tedavi hem ailenin ihtiyaçları eş dost desteğiyle karşılanmış. Yetmediği yerde borç almış. Ne yapalım nasıl bir çalışma rahatlatır, nefeslendirir seniz dedik… “Ben epey toparladım ve Allah’ın izniyle gösterdiğim gayret boşa çıkmaz yıl sonuna ayaklanır işe güce başlarım.” Kazadan önce tedavilerine başladığım ikizlerim var Hatice ve Fatmam dişleri ikizlikten dolayı yeterince gelişmemiş ve ileride kalıcı bir sorun olmasın diye özel yöntemlerle tedavi başlatacaktım. Görüştük anlaştık hastane ile ama nasip olmadı başlamak birkaç gün sonra kaza geçirdim. Onların tedavileri ve ben ayağa kalkana kadar çocuklarımın eğitimleri konusunda yanımda olursanız dedi ve ekledi istemek ne zormuş hep veren, sıkıntıda olana el uzatan olunca ağır geliyor insana ama bu da bir imtihan farkındayım. Bu süreçte birkaç komşum ve iş arkadaşım özellikle fizik tedavi konusunda destek verdiler. Sıkıştırmıyorlar ama biliyorum onlarda zorda tek maaşla ev geçindiriyorlar. İmkan bulur bulmaz ilk işim onlara borcumu ödemek niyetim…
Biz aldık bu sohbetten üzerimize düşeni. Çocukları pazartesi tekrar götür inşallah tekrar muayene edip bir yol haritası çıkartsınlar. Ve dar günde kendi imkanlar ı da çok geniş değilken yanında olan dostlarından Allah razı olsun. Borç demeyelim de onların sendeki emanetlerini iade için de inşallah elimizden geleni yapalım.
Mevlam sağlık ve sıhhatle hayırlı uzun ömür versin yuvanda huzurla sana. Bayram olsun bayramın verdiğin imtihan vesile olsun yarınlarda u/mutlu günlere.

