HESAP NUMARALARI
EN TR
HESABIM
BAĞIŞ YAP
Bağış Sepeti
Seçim yapılmadı
Bağışçı Girişi
ŞİFREMİ BİLMİYORUM
AnasayfaHaberler Arşiv Çağrı Merkezimize Etkili İletişim Eğitimi
28-09-2006

Çağrı Merkezimize Etkili İletişim Eğitimi

Deniz Feneri Derneği´nde Ramazan´ın gelmesiyle büyük yoğunluk yaşayan Çağrı Merkezi personeline "Telefonda Etkili İletişim eğitimi verildi. "Telephone Doctor" firmasından Kemal Albayrak tarafından verilen eğitim verimli geçti. Çağrı Merkezi hizmetlerinin iyileştirilmesi ve günlük hayatta en çok lazım olan telefonda konuşma kültürünün öğrenilmesi konusunda büyük kazanımlar sağlayan eğitim, karşılıklı diyalog ve ilginç uygulamalarla oldukça beğenildi. "Kurum kültürü, telefon kültürü, iç hat karşılama, dış hat karşılama, ağırlama, uğurlama gibi konuların ele alındığı eğitim Çağrı Merkezi çalışanları tarafından oldukça beğenildi. Personelimiz, şimdiye kadarki uygulamalarını, aldıkları eğitimle kıyaslama yapma imkânı buldular. Telephone Doctor Şirketi´ne ve Kemal Albayrak´a katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz.
Proje ve TemsilciliklerProjelerimiz hakkında daha ayrıntılı
bilgi almak için lütfen kardeş
sitelerimizi inceleyiniz.