21-10-2004
Çağrı Merkezimizi Güçlendirdik
Mübarek Ramazan geldi, gelecek derken nihayet kapımızı çaldı. Bu mübarek ayda çalışmalarını yoğunlaştıran Deniz Feneri Derneği, Ramazan´a yepyeni projelerle girdi. Yılın 12 ayı yoksulun yardımına koşan derneğimiz, yaptığı tüm çalışmalarda gönüllülerinden büyük destek görüyor, gönüllülerimizin büyük katkıları ile her geçen gün daha fazla sayıda yardıma muhtaç insana ulaşabiliyoruz. Yenilenen Deniz Feneri Çağrı Merkezimizde, bu Ramazan gönüllülerimiz de destek olacak. Bizi arayan herkesi en doğru ve güzel şekilde karşılamayı hedefleyen derneğimiz, çağrı merkezi görevlilerinin eğitimlerini devam ettiriyor. Çağrı Merkezi eğitimi, Sysmis Şirketi´nin sahibi Deniz Ulutaş ve Operasyon Yönetmeni Nihan Kaynakçıoğlu tarafından kuruluşlarının Deniz Feneri´ne sosyal sorumluluk desteği çerçevesinde verildi. Gelen tüm çağrıları en güzel ve doğru şekilde nasıl cevaplayacakları konusunda eğitilen çağrı merkezi görevlilerimiz, yoğun iş temposuna kendilerini daha hazır hissediyorlar.