HESAP NUMARALARI
EN TR
HESABIM
BAĞIŞ YAP
Bağış Sepeti
Seçim yapılmadı
Bağışçı Girişi
ŞİFREMİ BİLMİYORUM
AnasayfaHaberler Arşiv Deniz Feneri Sözcü Gazetesi'ne açtığı 3 Davayı Kazandı
02-01-2010
Deniz Feneri Sözcü Gazetesi'ne açtığı 3 Davayı Kazandı

Deniz Feneri Sözcü Gazetesi'ne açtığı 3 Davayı Kazandı

Deniz Feneri Derneği, gerçeği yansıtmayan ve hakaret içeren köşe yazılarından dolayı Sözcü Gazetesi'ne açtığı 3 davayı da kazandı.
Deniz Feneri Derneği, gerçeği yansıtmayan ve hakaret içeren köşe yazılarından dolayı Sözcü Gazetesi'ne açtığı 3 davayı da kazandı. Davaları Bakırköy 4. Sulh Hukuk Mahkemesi'nde görülen ve Sözcü Gazetesi'ni tazminat ödemeye mahkum eden yazılar şöyle; 11 Eylül 2008 Mehmet Şehirli Yerin Kulağı Var isimli köşesinde kaleme aldığı Fener Yalan Oldu başlıklı yazısında Deniz Feneri Genel Başkanının beyanlarını farklı şekilde yansıtmış, kendisine ait olmayan beyanları onunmuş gibi göstermişti. Yine 11 Eylül 2008 tarihli sözcü Gazetesi'nde Ahmet Tan köşe yazısında Deniz Feneri ismini çok çirkin bir kafiye ile değiştirerek, pek çok insanın bilinçaltına yerleşecek bir isme isim babalığı yapmış, adı iyilikle özdeşleşen Deniz Feneri 'nin marka ve imajına zarar vermişti. Ahmet Tan yine aynı köşe yazısında da bir iyilik hareketinin lideri konumundaki Deniz Feneri Genel Başkanı için de suçlayıcı, alaycı ve küçük düşürücü ifadeler kullanmıştı. 14 Eylül 2008 tarihli Sözcü Gazetesi'nde Kemal Baytaş'ın kaleme aldığı yazıda ise Deniz Feneri 'nin kamu yararı statüsü, üstün hizmet madalyası ve kurumsal kimliği ile ilgili aşağılayıcı ifadelere yer verilmişti. Deniz Feneri Derneği tarafından açılan davaların üçü için de Sözcü Gazetesi'nin her bir yazı için 1000 TL manevi tazminat ve yasal faizini ödemesi ve ilgi yazıları internet sitesinden kaldırması kararı alındı. 1 Ocak 2010
Proje ve TemsilciliklerProjelerimiz hakkında daha ayrıntılı
bilgi almak için lütfen kardeş
sitelerimizi inceleyiniz.