HESAP NUMARALARI
EN TR
HESABIM
BAĞIŞ YAP
Bağış Sepeti
Seçim yapılmadı
Bağışçı Girişi
ŞİFREMİ BİLMİYORUM
AnasayfaHaberler Arşiv Fev Mutlu Engelli Hattı, Engellilerin Hizmetinde
27-07-2008
Fev Mutlu Engelli Hattı, Engellilerin Hizmetinde

Fev Mutlu Engelli Hattı, Engellilerin Hizmetinde

Fiziksel Engelliler Vakfı (FEV) "Mutlu Engelli Hattı Çağrı Merkezi" adında Türkiye´de ve dünyada yeni bir uygulamayı hizmete açtı.
Fiziksel Engelliler Vakfı (FEV) engellilere hizmet noktasında bir ilke daha imza attı. Başta engelli ve engelli yakınları olmak üzere, kamuoyuna, kurum ve kuruluşlarına engellilikle ilgili her konuda bilgi sağlamayı, rehberlik ve danışmanlık hizmeti vermeyi hedefleyen "Mutlu Engelli Hattı Çağrı Merkezi" test çağrılarını almaya başladı. "(212)444 6 000" özel servis numarası üzerinden hizmet veren çağrı merkezinde görev yapan 10 operatör de engellilerden oluşuyor. Mutlu Engelli Hattı, ülkenin 4 bir yanından arayan engelli, engelli yakınları ve vatandaşlara engellilikle ilgili merak ettikleri her konuda bilgi hizmeti veriyor. 7/24 hizmet vermeyi hedefleyen "Mutlu Engelli Hattı Çağrı Merkezi"nde "Bilgilendirme", "koordinasyon", "rehberlik" gibi hizmetler veren engelli operatörler, 2 ay süreli engelli mevzuatı ağırlıklı bir eğitime tabi tutuldu. Sponsorluk desteğiyle hayata geçirilen proje ile tüm Türkiye´den gelen çağrılar cevaplanıyor. Şu aşamada test çağrılarını alarak hizmet veren Mutlu Engelli Hattı, kısa bir süre sonra tam kapasite hizmet vermeye başlayacak. Çağrı Merkezi ilerleyen süreçte gelen çağrı kapasitesine göre 7/24 hizmet vermeyi hedefliyor. Mutlu Engelli Hattı Çağrı Merkezi, kapsam ve kapasite bakımından ülkemizde ve dünyada ilk kez uygulanan bir proje olarak öne çıkıyor. 26 Temmuz 2008
Proje ve TemsilciliklerProjelerimiz hakkında daha ayrıntılı
bilgi almak için lütfen kardeş
sitelerimizi inceleyiniz.